åke, åke, åke.



Är jag den enda travfantasten som är less? Less på det här med Svanstedt. Jag menar, hur länge har de inte tjatats om detta nu. Någon gång måste allting ta slut. Hela grejen har redan förstört vår sport tillräckligt, vare sig han är skyldig eller oskyldig. Vad ska alla utomstående tro?

Jag vet inte vad jag tror i alla fall. Ingenting. Jag vågar nog inte tro att det är sant. Då skulle det ju vara skandal. Samtidgt så verkar det ju konstigt hur hästarna, i sådana fall, reagerar. Jag har ingen aning om det, men eftersom man håller på med hästarna jämt så har man ju lite vetskap. Jag tror inte att det skulle gå och köra en häst som blivit strömad. Om den inte springer av rädsla såklart..

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

jag är också less

2009-12-30 @ 21:55:20
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0