bloody sunday

Jag vill jättegärna se Forrest Gump nu. Jättegärna. Den är så fin. Men nu ska jag snart gå och lägga mig i stället. Åkte inte hem idag. Orkade inte. Eller det verkade så onödigt, går ändå bara och lägger mig och sedan ska jag sätta mig i bilen och åka hit igen. Så jag bosatte mig en natt till.

Bobbis gick fort med Image idag. Han var crazyman och kändes dunderfin. Hoppas hästjäkeln kan hålla sig på benen. Tittade på liven. Han kör verkligen bara upp huvudet i starten. Hästjäkel. Det är ju nästan så man börjar fundera på den där gomtryckaren..
Kikade på hästens resultatlista. Den gånger han hoppat har han gått med skor. De gånger han travat han han gått utan. Det måste ju betyda nåt. Hoppas banan är fin på torsdag..

Nu ska jag gosa med bejbikatt.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0