:D

Japp! Stall Galopp är numera nedlagt. För ett tag i alla fall, och jag är nästan lite stolt. Nästan. Med en balansförändring som hette barfota r.o. och boots fram så lyckades vi klara oss igenom ett galopp utan tillstymelse till galopp!

Var med i provstarterna bakom bilen och han vart superladdad. Fick dödens in i första sväng, öppnade första fem på 1.13,5 och då hade jag en stenpullandes Bob i händerna. Aj mina armar idag kan jag bara säga.
Första tusen på 16,5 och han pullade fortfarande lika mycket. Röck tussarna på bortre lång, 500 kvar började han blev trött. Han höll farten riktigt bra ändå tycker jag och jag slutade väl nia i mål. Placering sex till nio hade samma tid så jag kunde lika gärna fått sista pengen..

Jag är bara så glad att han verkligen ville springa. Sen att han ville det lite för mycket är en annan sak. Nu kommer han bara bli bättre och bättre.

:)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0