fever! in the morning, fever all trough the night

Mickas ramlade av Fever. Idag igen. Korkadhäst.se. Nu väntar vi förväntansfullt på de två tårtorna som ska bakas. Jag kastade också på montésadeln på Bob. Gick fint. Här jävlar ska det tränas. Jag har aldrig varit mer taggad.

Nu har vi Veronica Mars-maraton, och när vi är klara med det blir det Despret. Prima vara. Imorgon blir det sovmorgon också eftersom det ska bli så kallt. Då kan vi inte ta ut alla på en gång, då fryser vattnet.
Nyår känns jävligt osäkert. Ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte lägga ner så mycket energi på att ordna massa saker.
Allt jag har i hjärnan är usausausausausausausausausausausausausa!!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0