i <3 anka

Nu tycker jag att jag återigen varit lite dukigt och skrivit på svenskagrejen. Inte så svårt egentligen, en agrumentaionsuppsats om 11 september. Men då har man liksom en grej avklarad innan jul.

Fick hem tre mycket skojsiga saker idag. Programmet tills på torsdag. Travronden. Och Travrondens vinternummer. De stod organiserat vilken jag tyckte var roligaste - alltså vinternumret. Hittade ett litet härligt citat från vår allas Anna Anka. Det hela handlar om hennes träningsvanor:
"Jag klassificerar mig själv som en travhäst. Det är träning och tävling."
Det var ju en jävla jämförelse också. Vem fan tävlar hon emot? Skulle nästan vilja påstå att min häst är intelligentare än henne, utan att överdriva. Vilken idiot.

Måste bara visa min tejp-grej (vet inte vad det heter, men en sån där man har tejp i) som ser ut som ett stort kassettband. Väldigt retro sådär.



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0