i juletid

Julen handlar om glädje och kärlek va? Nu tänker jag bjuda på några julbilder, som innehåller mer kärlek än något annat jag känner till. Trots att det snöar. Trots att jag och Elin var tvungen att löjla oss med en julmössa. Trots att jag ser ut som en total idiot så är bilderna helt underbara. Genialiska helt enkelt.
Skåda själva.


Bob var ganska motstridig och livrädd för en plogbil typ 5 km bort.
Vi fick bara en bild som var någelunda normal.
Vi är så underbara tillsammans, trots mitt härliga smile.


Jag och vackraste.


Tillsammans är vi oslagbara.


Den här kanske inte är så julig, men det är lilla Lostis i alla fall!
Hennes friend Axel också.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0