it's cold around me

Fick ligga i sängen till halv 12 idag. Jag minns inte ens när jag sov så länge sist. Galet skönt var det. Mindre skönt att köra idag. Vi behövde bara göra maten när vi kom ner till stallet, sen åkte jag och Mickas ut med Bob och Blue. Det var sviniskallt. Vi kände oss ytterst snygga. Bilderna längre ner talar för sig själva.

Idag är jag hemma faktiskt. Känns nästan konstigt, haha. Sitter i soffan med mina batteridrivna sockar. Assköna!




Mickas


Sexy me. Ser nästan läskig ut!


Bob och Blues arslen.




Bobbis blev vit.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Liiv

Batteridrivna sockor? :o Är det att dom blir varma eller? aldrig hört talas om :D

2010-01-03 @ 18:18:34
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0