jag kissade nästan ner mig

Kära läsare, nu har jag julooooooooov! Jag kan inte vara gladare just nu tror jag. Visserligen har jag en lektion imorgon och avslutning på tisdag, men jag tänker inte slösa tid och bensin på det. Så de så.

Igår fixade vi stallet på morgonen och spenderade sedan hela dagen i Stinsen. Jag var smakråd till typ alla, hittade bara några smågrejer tilll mamma. Och godis. Såklart. Imorse sov vi till 11 (!), fixade stallet och mycket mer än så har väl inte hänt idag. Har mest suttit i soffan och bara varit. Och jag älskar det.

Ni som tittade på liven igår såg nog också att Oblige var totalt tokig, märrjävel. Sådär har hon aldrig gjort. Först blev jag jäkligt förbannad på kusken i fråga, men det går inte att klandra honom. Det skulle inte spelat någon roll vad han haft på sig, med ni som kört en het häst när det är kallt vet nog själva hur det är. Man känner inte ett skit. Sen kan man ju säga vad man vill om längden på tömmarna, men hon har ju gått hur bra som helst förut med precis samma utrustning så. Tur att det inte hände något värre. Vi höll på att skita ner oss här hemma i soffan. Får precis igång liven när han kör upp i reklamskyltarna. Jag bara skrek rätt ut. Usch.
Sånt som händer. Synd att det skulle hända i första V75-loppet bara. I Göteborg..
Nästa lördag ska dom ut igen. V75 då med.


Pissmärr.. Och Björne e för söt.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0