let it snow, let it snow, let it snow.

Kom hem för en stund sedan. 35 minuter tog det från stallet och maxhastigheten blev 60 km/h. Känns stabilt. Eller inte. Vad fan håller ploggubbarna på med? Plogar gör dom inte i alla fall. Min bil är så stark så i varenda kurva får jag sladd. Känns återigen inte så stabilt, men det funkar.

Åkte till stallet imorse (vilket tog 45 minuter!) och insåg ganska snabbt att skolan inte var något för mig idag. Fixade stallet på morgonen, åt kina, tog in hästarna och så frisserade jag mina två på eftermiddagen. Nu är dom fina till jul!

Nu ska jag sätta i hörlurarna och försöka plugga filosofi trots att jag inte har mina anteckningar hemma. Hoppas min Of mice and men-film har kommit. Annars kan jag väl kyssa mitt G i engelska b goodbye.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0