lusse-lelle

Jag lyckades släpa mig ner till bilen och brumma hem. Nu sitter jag i min säng och äter en lussebulle. Har skrivit lite till på svenska c-uppsatsen. Nu är den nästan en sida lång. En bra början helt enkelt. För det är början som är värsta att komma på.

Har pissont i nacken och ryggen. I natt vaknade jag av att två kattungar låg på min kudde och jag själv låg nedanför på nåt konstigt jävla vänster. Jag tog bort dom och somnade om. Efter ett tag vaknar jag igen. Nu ligger dom brevid varandra i Mickas assmala extrasäng och jag får typ en tredjedel av sängen. Flyttar på dom igen och somnar. Vaknar åter igen av att dom ligger på min rygg respektive rumpa. Så där höll det på hela natten. Weirdos.


Kissecats also known as hulliganer


Bejbikatt 1 eller 2, ingen aning eftersom dom ser likadana ut

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sara

men fy va söta :P

2009-12-08 @ 10:10:42
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0