plugghästen.se

Exakt 2 timmar och 31 minuter senare så är min bokhög betydligt mindre. Det betyder att jag lyckats skriva klart min svenska b-uppgift om dikter. Och om jag är stolt. Mindre stolt över att hela mitt betyg hänger på den här uppgiften. Därför vågar jag inte skicka in den ännu. Det kan ju låta jävla plugghäst-aktigt, men får jag inte det där MVG:t så får jag dåndimpen. Där med basta.



Nu är det bara filosofiarbetet kvar men det orkar jag inte börja på idag.
Bob skulle ha gått fort idag med banan är näst intill stenfrusen så jag hoppade över det. Anmälde till Eskils nästa tisdag också så får man hoppas på att vi kommer med. 20 poäng har han nu liksom. Hm.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0