ponytrainer

Idag var jag, Mickas, Klara och Matte stortränare på hög nivå. Eller nästan i alla fall. Jag körde Tysse och hade Luffsan på släp. Tjejen var pigg i början och seg på slutet. Min hand typ dog. Nästan. Men det gick fint. Matte gasade med Angel och Klara fick den stora äran att köra Ankan. Mickas körde Tyson och hade Fritte på släp. Så blev man ponnytränare igen. Inte förvånad.

Jag reb Bobban idag också. Pigg kille var han. Blue, Nasse och Perfect fick också kuta andra turen. We är great helt enkelt. Nu är jag en trött brud. Sitter och kollar på Brothers and Sister. Jag och Mickas har haft maraton sen i fredags. Är galet inne nu.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0