saco

I'm very proud of my self. Vi tog BILEN till Älvsjömässan idag. MIN bil och JAG körde. Hallå, i stan liksom! Okej, precis utanför, men ändå. Kände mig mycket duktig.

Vi gick i alla fall på Sacomässan och tog massa broschyrer. Det sög faktiskt, typ 988 miljoner människor och det var väl egentligen ingen skola som ville berätta något, alla bara stod där. Men fick med mig en hel del bra grejer hem. Nu har jag suttit och lusläst kataloger hela kvällen och jag hittade faktiskt lite som jag är intresserad av. Typ kommunikations-, informations- och PR-stuff. Det verkar skojsigt. Dessutom var några av de distanskurser där man träffades 2 gånger i veckan. I Stockholm. Vilket betyder att jag kan jobba i stallet samtidigt.
Det känns ganska nice faktiskt.

Nåväl, nu ska jag läsa vidare.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0