shiieet

Min blogginspiration är lika med noll just nu. Igår hängde vi på etnografiska museét och kollade på en utställning om trafficing. Ganska deprimerande faktiskt. Efter drog jag till stallet och borstade mina hästar som inte var leriga (!!). På kvällskvisten drog jag och mammsen till Kista och kollade på nya delen. Hittade faktiskt lite julklappar, mest till mig själv, men ändå. Det blev lite underkläder, en t-shirt á la Michael Jackson från HM där jag nästan råkade springa över en liten Anna Book. För hon har blivit liten.

Köpte lite småskit också, massa cupcake-saker som jag måste erkänna att jag bara älskar. Visar sen.
Idag har jag bara en lektion sen ska jag på sacomässan och kolla på högskoleskit. Fast det ska bli intressant. Jag vill bli inspirerad.
Nu måste jag jobba på lite.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0