snart e de lov

Gott folk. Nu har jag gjort klart filosofiarbete, religionsuppgiften och bokredovisningen i engelska. Nu är det bara en muntlig uppgift kvar i engelska på fredag och redovisning i graf c. Sen är det lov på riktigt. Jag är mer än stolt över mig själv. Har jobbat ikapp typ 2 veckors arbete på tre dagar. Mest för att jag är lat på lektionerna och hatar att jobba i skolan. Still ganska proud.

Idag sladdade vi iväg till Donken och kom två minuter försent till religionen. Läraren fick damp för de. Kan i och för sig förstå henne lite eftersom vi alla fyra kom in med en varsin McFlurry på lektionen, men ändå. Två minuter liksom. So not me.

Nu ska jag bara kolla igenom filosofin. Eller nej. Det får duga så.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Emily

hahaha, mcflurry in class <3

2009-12-16 @ 19:23:46
URL: http://fisdinfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0