the us

I köket planeras det inför usa-resan. Klara och hennes familj ska också med. Hon fick det i julklapp, gissa vem som visste om det hela tiden. Gissa vem som hade hard time med att inte försäga sig till Klara och Mikaela haha!

Jag längtar så mycket att jag snart avlider. Man referarar liksom allting till usa. När det är kallt tänker man på värmen. När man tänker på hur vit jag är fantiserar jag om vilken min nya färg blir. Förhoppningsvis något åt det bruna hållet. Men ni fattar grejen. Jag läääängtar helt enkelt!

Imorgon står det ridning på schemat. Big time ridning. Det ska typ regna och snöa här imorgon och vara plusgrader. Det kommer alltså bli snorhalt. Det blir till att rida på morgonen.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0