trött?

Är hemma en snabbis och hämtar nya kläder. Eller jag tror det blir en snabbis i alla fall. De lutade åt att jag skulle hämta ungarna i skolan efter deras avslutning, men nu vet jag inte hur det blir riktigt.

Idag fixade vi stallet på morgonen, åt kinalunch, var på mediamarkt och åkte hem igen. Jag red Bob i snön på eftermiddagen. Härligaste jag gjort på länge faktiskt. Jag red i den upp-plogade snön, haha herregud vilka steg han tog. Kunde knappt rida lätt. Riktigt härligt var det. Synd att ingen fota.

Juste, haha, det här är den skönaste bilden jag tagit på länge:



XOXO, Emma

Kommentarer
Postat av: sara

Hur lyckades du ta bilden?

Proppade du i dom sömnmedel? :P

Pusss

2009-12-21 @ 19:28:38
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0