x-mas this year

Helloooo people! Hoppas ni haft en bra jul, för det har jag. Spenderade tid med alla nära och kära och fick massa fina saker. Bl a ett par jockeyregnbyxor. Det ser ut som latex.. Snyggt när jag står där med arslet i vädret i dom där porrbyxorna! Haha, lite bilder finns längre ner.

Idag har vi vart på Valla med Oblige, hon var inge bra, inget go i henne, men hon får godkänt tycker jag. Åkte hem efter lopp 7 och nu sitter jag ensam uppe i huset. Resten av familjen Melander (ja, jag känner mig som en medlem haha) är hos Maudan och äter middag. Ungarnas mormor alltså. Men eftersom jag inte genetiskt är en familjemedlem så klarar jag mig från släktmiddagar.

Imorgon börjar mitt nya liv. Eller mitt nya montéliv. Hoppas jag i alla fall. Köpte underlägg till sadeln idag. Här ska det tränas muskler och fett ska bort!


Emmas julmat. Första gången jag inte äter tacos på flera år!


Den första julklappen jag öppnade var den här, haha en maskot till
mig och Bob - även kallad Byggare Bob.


Jag fick den här som innehöll..


.. dollar!


De ena par jockeybyxorna jag fick, known as porrbrallorna.


Nog den bästa julklappen, tyglar!


Avslutar med en jättefin resväska.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0