crazy night

Hade en riktigt rolig kväll igår med massa folk. Vi började på Nivå och drog sedan vidare till Pilot där vi blev lite VIP vid insläppet. Najs. Vi hade jäkligt kul må jag säga och det kändes imorse. Råkade tappa bort Matildas gaderoblapp så vi fick stå och vänta på hennes saker tills typ alla hade gått. Annars gick allt som smort. Jag låter bilderna tala för sig själva.


Matilda och Emily


crazy chicks på Nivå


Saaaaaaarah


Emily goes baby-Emily on Pilot.


Vita ryssar







Så där. Typ. Imorgon drar jag till Mantorp. Wiie!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha tappade halsen när jag blev en bejbi :( kommer du inte till skolan imorgon emily? <3 <3

2009-11-29 @ 22:14:32
URL: http://fisdinfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0