happyface

Hej och hå vad den här dagen gick fort. Hann fixa nästan hela stallet imorse, gasade till skolan och hade tre lektioner. Eller ja, två och en halv blev det väl. Var liiite försenade till engelskan eftersom vi drog till Tasty's och tröck i oss en Bombaymacka, men whatahack. Spillar liksom ingen rill med det ämnet. Kan låta jävligt hemskt, men jag är stolt över att jag inte har IG-varning i engelska b. Att en lärare ska påverka så otroligt mycket.

Nåväl. Efter skolan drog jag till stallet, spolade ben och körde Bobbsan på bandet. Svängde in på Willys på hmevägen och köpte lite nödvändigheter. Nu har jag suttit med mitt svenskatal och börjat lite smått på filosofin. Fan vad jag ligger i för dan! Happyface på det.
Men nu får det nog räcka för ikväll.
Nu lämnar jag in helt enkelt.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0