hej och hå

Jag blev lite piggare på kvällen så jag och mamma åkte till Sollentuna centrum som är ombyggt. Mycket fint faktiskt! Jag lyckades inhandla ett på snygga leggings på Gina (Matilda!!:) och två par skor. Ja jag vet. Jag har typ 93249 par. Men jag var tvungen. Bilderna talar sitt språk. Jag har verkligen alltid hatat Uggs. Verkligen hatat. Men gud så sköna det är. Ful-snygga helt enkelt. Så jag var tvungen att ha ett par. Dessutom känner man sig väldigt amerikansk i dom. Nu fattas det bara en iPhone, stora glasögon och en pappersmugg med kaffe. Sen är jag en komplett jänkare!




Ett par kickass lårstövlar.

Jag känner mig verkligen annorlunda med dessa skor. Verkligen. Men jag älskar dom ändå.

Hittade en ny favoritaffär också. Accessorize hette den med massa små väskor, armband, halsband och småplåtter. Sånt som jag bara älskar helt enkelt. Införskaffade mig en väska och ett litet mobilsmycke som var en cupcake. Haha!


Väska och leggings.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0