i hate lera

Åkte från skolan tidigt idag, och det var en jäkla tur för annars hade jag inte hunnit köra Bob innan Lotta kom. Han var jättestel i bogen, musklerna vid armbågarna och lite nacke. Var lite på benen med, mest öm på vänster fram - därför var han stel i bogen också. Men nu är han fräsch igen. Wiihoo!

Jackpot var också jättesne i ryggen, inte konstigt som dom där idioterna springer i hagen.. Usch vad jag är less på lera. Less på att spola ben. Less på att spola vagnar. Less på såriga karleder. Less på leriga täcken och hästar. Nu tycker jag snön kan komma faktiskt.

Imorgon är det freeeedag min vänner!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

jag är också less...

2009-11-19 @ 20:52:52
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0