idiotas

Har faktiskt jobbat som en idiot i skolan idag. Det tar sig!

Jag gasade till stallet vid 14-tiden och körde fort med Bobban. Körde 37 första och 35,7 andra. 69 hade han i puls efter. Inte så pjåkigt. Han känns ruskigt fin, ligger fint i handen istället för att vara sådär lat och oinspirerad som han kan vara ibland.

Mycket mer har det väl egentligen inte hänt. Jag dampar satan på vissa idioter som man måste se varje dag, att det ska vara så IN ÅT HELVETE SVÅRT att soppa efter sig och ta upp sitt eget jävla skit. SER DET UT SOM OM JAG HAR HALM I MIN BOX ELLER? Nej, juste. ÅÅÅÅÅÅH. Underbara i-landsproblem.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Haha, hade de varit smarta hade de sopat in i min box ;)

Det gör de säkert också bara att jag inte märker det då jag har halm ;) Jag tror mig ha sett lite damm under den lilla halmen som ligger precis innanför boxdörren :P Hehe! XD

2009-11-12 @ 20:58:00
URL: http://eliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0