i'm a good girl

Jag måste bara få skryta lite om hur ambitiös jag varit såhär på måndagskvällen.

Slutade kvart över ett idag, skjutsade hem Matilda och brumade till stallet. Alla varmblod var inne så jag spolade av alla förutom två (!) och tog in alla ponnysar utom en (!). Innan jag åkte frisserade jag Bobban. Blev skitsnygg. Jag kastade mig över filosofin på en gång och nu är jag klar med den. Jag hoppas bara att jag förstått uppgiften rätt. Nu är jag nästan klar med svenska b-uppgiften också, har bara två frågor kvar som jag inte kan göra utna boken.

Jag måste få erkänna att jag känner mig duktig. Tycker dessutom att jag är värd en daimglass nu.



XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min emmie är alltid värd en daimglass ;) <3

2009-11-16 @ 21:24:02
URL: http://matildas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0