i'm riiiiiding in the rain, i'm riiiding in the rain

Gud vad jag älskar den här dagen. Åkte till stallet vid halv 8 och fixade klart allting. Träffade mamma vid skolan strax innan 11 och hade ännu ett meningsläst utvecklingssamtal. Men hellre de än skola liksom. Vi åkte vidare mot Bålsta och åt kina med Madde. När jag kom tillbaks så red jag mina guys.

Japp, båda två, underbart, härligt spöregn. Blir jag inte förkyld nu är det fan ett under. Jag hade på mig dubbla långkallingar och ridbrallor, ändå var jag dyngsur när jag kom in. Inte så jättekonstigt kanske, men ändå. När jag var typ 600 meter från stallet påväg hem med Jackpot så står det en jävla lastbil och låter vid ett hus.
Inte nog med det, snubben som förmodligen körde lastbilen höll på att borra ett hål med nån stor jävla maskin.

Jackpot, som aldrig brukar vara rädd för nåt, tvärnitade och vägrade gå förbi. Så det var bara och vända och rida hem åt andra hållet. I spöregn.

Men nu ska jag äta middag.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0