love of my life

Den som inte tycker den här låten är vackert är konstig. Pappa, det här är våran musik. Bara vår. Jag saknar de där kvällarna då du och jag bara satt i soffan och lyssnade på Queen. Eller Ted Gärdestad. Eller något annat fantastiskt. Men det är den musik jag minns allra mest. Gud så jag saknar det. Nu sitter jag här ensam och lyssnar istället. Men det duger. Jag vet att du finns där någonstans. Någonstans där du kan vaka över mig.
Även fast du svek mig så säger jag som Freddie Mercury; who want's to live forever?



Men nu ska vi inte vara så ledsna. Nu ska vi dricka en cider och titta på världens sämsta program, Körslaget!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag vet tyvärr inte vad måttet är, jag tog min gamla header som mall istället:P:)

2009-11-14 @ 20:54:46
URL: http://tildalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0