somethimes i'm good

Har haft prov nu på morgonen. Nationellt prov dessutom. I svenska b. Det gick väl sådär tycker jag, tråkiga ämnen gjorde att det blev lite luddigt. Men det gick nog okej. Är fortfarande kvar i skolan, frivilligt. Har inga mer lektioner idag, men jag har suttit och jobbat klart med svenskauppgiften. Sitter och väntar på att Madde ska ringa så vi kan åka och äta lunch. Idag igen. 

Pratade med Perka om min muntliga del. Har nog faktiskt aldrig fått ett så bra utlåtande av en lärare: "Det var..perfekt." Man tackar liksom! Men jag var faktiskt stolt över mitt liv. Jag kände mig verkligen klok. Haha. 

Men nu hungrar jag snart ihjäl.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0