boring life?

Första gången jag är hemma och sover när jag börjar sent. Känns fint, även fast än jag bara kunde sova till 9. Igår var det väl roligt, jag har haft roligare men. Ska jag vara helt ärlig så börjar jag tröttna ganska mycket på det här med att gå ut på korgen. Men våran skiva blir grym i alla fall!

Nu är jag duschad, äten och läsen. Oj. Det där blev konstigt. Jag har läst Ronden helt enkelt. Börjar 12 idag och inga av mina ska gå så det blir en lugn dag. Tänkte försöka skriva klart det där jäkla talet idag också.

Någon som vet vad jag ska göra med mitt liv? För jag har ingen aning. Och jag är trött på att folk frågar hela tiden för JAG VET INTE.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kan inte säga vad vad du ska göra, men kan berätta min väg till "drömjobbet".



Gick ut natur, tog ett sabbatsår och jobbade med det jag ville fortsätta utbilda mig till (data). Insåg efter det året att det inte var något för mig, började plugga ekonomi istället i drygt sex år och det slutade att jag fick jobb som journalist...



Jag kan konstatera av mina egna erfarenheter att det inte är raka vägen innan man är i närheten av att veta vad man egentligen vill göra.



Enda rådet jag kan ge är att våga testa och inte vara rädd att fastna i vad du än gör, trivs du inte kommer du garanterat hitta någon ny väg att gå.

2010-04-15 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0