efter regn kommer solsken

Som sagt så har den här dagen bara varit åt helvete. Allt har verkligen gått skit, tills jag skulle hem från skolan då. Anmälde till Valla på onsdag och kommer han inte med så ska han gå montékval. Skivan blir dessutom av så nu är jag skittaggad igen! Perfect var fin i jobbet idag, även fast jag frös som en gris. Körde med sommarvantar och Mickas med foppatofflor, lite kallt i typ 3 grader och regn liksom.

Matilda gjorde också min dag bättre, vi drog till Bålsta, handlade lite tills imorgon, solade mig aningen brunare och tankade bilen. Härligt att ha allting klart tills imorgon. Har dessutom lagt fram både mina och Matildas kläder. Otursdagen bara vände liksom.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen!

Kan inte komma :( Ja hoppas du får en jätte gaalen kväll! :)

Puss <3

2010-04-22 @ 07:01:31
URL: http://nattstad.se/meandoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0