galen måndag

Oj då. Här händer det mycket. Igår var det skiva. Jag, Emily och Johanna drog först till Nivå, hittade en rolig snubbe som följde med oss resten av kvällen, haha! Vi hade så trevligt där (jag vet, låter konstigt, trevligt på nivå?) så vi satt där till typ halv tolv tror jag?


Hade dom där jävla glasögonen hela kvällen haha??




Tingeling and Curella goes crazy!

Drog till Nype, hade grymt jävla asroligt, dansade satan. Började dra mig hemåt någon gång efter två och stängde av tv:n vid 3. Vakande 8 och kunde inte sova längre, gick upp, tvättade håret och åkte till stallet. Gjorde klart, åt lunch och åkte till skolan.

Redovisning i skolan, Ekmark ringde och ville kolla på Lostis och ikväll bestämmer han sig om han ska ha henne som licenshäst. Isåna fall åker hon i veckan och kanske Jackpot likaså. Hej och hå vad mina fina ska dra ifrån mig. Men man kan ju inte samla på djur liksom. Tyvärr.

Nu är jag trött som fan men jag måste skriva en uppgift till religionen som jag vill spy över.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0