it sucks ganska hårt

Jag som åkte hem tidigt för att jobba men jag orkar verkligen inte. Hatar att jobba när man verkligen inte har lust, då blir allting bara så jäkla dåligt. Så jag skiter i det.

Fint väder är väl egentligen det enda som gjort mig glad idag. Fick sovmorgon till halv 10, åkte till skolan 11 och fick panikångest över skolan. Ändå ligger jag väl egentligen bara efter i ett ämne. Hatar verkligen skolan just nu, vill bara ta studenten och aldrig mer komma tillbaka.

Skulle ha kört fort med Bobban, men han var tjock och hade puls i ett bakben så jag sket i honom helt enkelt. Nu är jag helt enkelt less på allting i mitt liv så jag ska bara hålla käften.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0