jag hatar att blogga på mac

Idag har jag varit i två olika stall i sammanlagt 12 timmar. 6 timmar i Enköping, 6 timmar hemma. Jag har haft jäkligt kul, men nu är jag ganska slut som artist. Var ute på gården vid 6 och släppte ut hästar i skritten. Fixade stallet, spolade hästar, dampade på Thorgny, och spydde nästan nära Mira la en fett jävla mus på min regnjacka.
Körde först Digital Chit Chat när Matilda red Versace. Fixade lite i stallet eftersom Matti var ledig, tog ut och höade. Körde sen Rollout när Matilda körde Haraldinho, som både jag och hon hade i somras. Åt min lunch, fixade Chitens ben och åkte sen ut med den sista som var Aisle Strand. Så nån fining har man fått köra i dag i alla fall. Var färdig vid halv 13 tror jag, åkte vidare mot Ålsta.
Mickas skulle precis åka ut med Bluetooth så jag tog in Perfect och körde långsamt med henne. Kändes GALET fin, då menar jag fin. Aldrig känt henne så och då körde jag ändå bara långsamt. Pigg, alert, hon liksom bara flög fram och sprang och skygade för allt. Fina fina :)
Efter de körde jag Nasse fort med Tyson, gick mycket bättre än sist med kortare käk, men hon hoppade ändå en gång. Hm. Hon skulle behöva gå på ViktVäktarna. Efter henne blev det en långsamtur med Glideslope. Alla hästar gick förutom Marcus fyra som blev kvar efter Gliden, men det var medvetet.
Nu somnar jag snart.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0