lilla piffan

Härligt väder ute i dag med och man blir bara så glad. Hade lite sovmorgon till halv 10 imorse innan vi gick ner och fixade stallet. När vi var färdiga städade vi lite utomhus och åt lunch.
Blev ett fortkörningsheat idag. Jag körde Perfect med Image, Gliden och Houston. Första gången Perfect gick jobb med tävlingshästarna och det gjorde hon mer än bra tycker jag. Duktig flicka. Idag körde jag Bob också på över en vecka. Sommarskor fick han idag också eftersom han dragit av sig en fram och en bak. På dom andra skruvade vi bara av brodden fram så att omställningen inte blir så snabb nu när snön försvinner. Vi får alltid dåliga bakknän på hästarna när våren kommer, men förhoppningsvis inte nu. Jag får vara på med lasern och blistra Bob.
Nu sitter vi i soffan, har tittat klart på Ponnyakuten. Stackars lilla Piffan har ont i benet och kan knappt gå, så fort man lyfter henne så gnäller hon. Hoppas vi inte måste ta bort henne :(
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0