livet är som en berg-och-dalbana

Allting var så fantastiskt roligt igår, lite lame på slutet för många drog, jag med. Landade i min säng efter 2, kollade lite på FG (fråga inte varför) och somnade som en stock. Idag var vi en liten skara i skolan och jag är ytterst stolt att jag åkte dit och var med på religionen. Efter skolan åkte jag till stallet, körde Image och Perfect. Mickas red Bob och Nasse. Min kropp orkade inte riktigt ridning idag.
AINO!!!

Ibland är livet verkligen som en ber-och-dalbana. Madde ringde vid lunch och talade om att Jackpot och Lostis stod i en transport påväg ifrån mig. Hjälp. Jag har nog inte fattat det ännu. Min Jackpot. Min bästa vän. Min allra finaste bästa vän. Lostis. Min första egna lilla flicka som varit min sen hon var några veckor gammal. Borta. Båda två. Samtidigt. Men vi ska åka och hälsa på dom snart. Men ändå så. Borta. Jag gråter jag snart. Ja. Det gör jag.
Jackpot. Min bästa vän.
XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Anderas

:-( De får ett bra hem trots allt även om det inte kan bli så mycket bättre än de har haft, ta hand om dig och Bob :-)

2010-04-24 @ 03:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0