lördag

Sitter i soffan uppe i huset och kollar på travet. Idag har alla gått fort, Perfect var fin men blev trött och Bob känns dunderfin så nu anmäler vi. Lasrade båda, höll på med Bobban i 50 minuter så nu får hästjäkeln ge nåt tillbaka tycker man ju. Jag skulle ju egentligen ha jobbat i Enköping idag men det blev inte så.
Igår efter skolan stressade jag som en dåre till stallet, körde Bob, fixade klart de som var kvar. Gasade tillbaka till Kungsängen och hämtade Nettan. I Kista möte vi Emily, åt mat och kollade runt lite. Det var meningen att vi skulle gå på bio men ingen hade orken så vi satt en bra stund efter maten och planerade olika uppdrag till middagen på vår studentskiva. Det kommer bli grymt och jag är så jävla taggad!
På måndag är det skiva igen med filmtema och jag ska bara Tingeling haha!
Det blir väl att man sover kvar för nu har jag snart druckit upp en cider.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0