pokerkväll i vårby gård

Nu har jaq satans ont i ryggen. Aj. Idag har de varit lugnt. Sov till halv 11 (!) fixade stallet och sen åkte jag, Micke och Madde till Enköping. Handlade på ÖB, Ica och åkte till gården. Skulle egentligen hämtat hem bussen, men dom ville ha kvar den så vi åkte igen efter en stund.

När vi kom hem tog vi in hästarna, jag fixade mina två och åkte hem. Hann med en snabb dusch innan farmor och farfar kom över på middag eftersom jag fyller år nästa vecka. Mysigt faktiskt. Nu har jag renskrivit mitt studenttal, tittat på Ponnyakuten och nu ska jag väl snart inta sängposition.

Imorgon är det studentskiva med filmtema och jag ska vara Tingeling. Hahah, hoppas att någon mer klär ut sig, men Emily ska vara Curella så de blir la nice. Nu har jag längre igen som vill ta Lostis så om någon vill ha ett 4-årssto så är det bara att höra av sig. Suck. Jag tänker INTE ta bort henne. Gumman. Nu ska jag lyssna på lite old music. SÅ KOM OM DU KAN, KOM OM DU VILL!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0