tordagsdrink

Torsdag fast det känns som fredag. En rätt skön dag faktiskt. Fixade stallet, Lotta var där hela dagen och kollade hästarna. Bob hade ett rejält ryggskott. Det var länge sen hon sett något i den stilen. Vid kvart i 11 åkte vi till Bålsta och åt lunch innan jag åkte vidare till skolan.
Stannade typ en timme och gjorde ingenting. Åkte hem, tog in två hästar och sen åkte jag tillbaka till Bro och hämtade brudarna i skolan. Vi tog in de som var kvar och spolade.
Perfan fick gå på bandet.

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Blandade en drink förut som skulle bli en frozen margerita, men den smakade skit rent ut sagt. Nu ska jag göra en ny. Torsdagsdrink!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0