trav hästar och hästar trav

Var i stallet halv 8 imorse, och knappa timmen senare var vi färdiga. Halv 10 rullade vi vidare mot Eskilstuna med United. Det blev svinkallt när solen gick i moln så jag har gått runt och frusit hela dagen. Vi var söta tjejer och packade upp åt Micke. Fick en varsin glass för det. Haha, man tackar!

United blev lite generad när en hoppade innanför, sen kom lilla brorsan och drog rakt ut. Då blev det för mycket för lilla United och han hoppa. Synd. Vääldigt synd faktiskt.
De andra hästarna gick bra, Iceland slog ihop men var ändå 3:a och Photocopy vann det loppet. Update (som fick en roda fläta av Mickas) var 2:a. Stolen och Star Brick vart diskade. Sist men inte minst så var Wide Body 5:a med en galopp på de.

Jag kom hem för inte så länge sen, spolade hästarna när vi kom tillbaka. Bobba hade dragit av sig höger fram och vänster bak.. Dumma häst. Men nu ska jag lägga mig och kolla på FG för imorgon ringer klockan 05.00.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0