update

Ja hörrni, vad säger man. Bobban var lite smått grym på Valla igår. Måste erkänna att mina styrning var liiite grym också. Värmde lugnt med nytt bett, körde med huvan i loppet också. Spår 2 på tjugo, alla la sig på innespår och flög åt alla håll och ur första kurvan satt jag plötsligt i andra ytter. Micke körde 18,1 första fem, 17,4 på varvet. På botre lången tröttnade den i dödens och då gick jag. Hade jag gått 10 meter tidigare hade jag nog lyckats hålla in han som vann i rygg ledaren, men man heter ju inte Björn Goop liksom.

Nåväl, tröttnade lite in på upploppet men tog tag i grejerna igen när det kom hästar på utsidan. Blev 3:a på 17,6 vilket innebär att han gick på rekord, åtta lax och 145 poäng. Inte så pjåkigt :)
Verkar funka bra på nya maten han får, Hippo müsli.

Idag var han en mupp och skulle inte in från hagen. Då fick han stå där helt ensam i 10 minuter och hade lite panik. Perfan fick gå på bandet. Vi var uppe på Skråmsta och kollade på Donnas och Lovings fölungar, så jävla söta! Lovings är klart grymast. På vägen hem såg vi att Maria fått shettisföl så då stannade vi till där också. Tre stycken svarta små godningar.

Nu ska jag krypa ner i sängen, kurera min förkyldning och ladda för imorgon. Mösspåtagning, valborg och Mickas födelsedag.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0