wieeeeeeehoooo

Igår kände jag mig som världens sämsta människa och idag är det typ tvärtom. Hej och hå humörsväningar! Fixade stallet imorse, åt kinalunch och brumade till skolan. Jobbat som en jävla dåre har vi gjort idag och nu har jag försökt börja på mitt tal till svenskan. Ett studenttal. Nu är det nära mina vänner!
Bobban fick gå på bandet eftersom jag inte var i stallet förens vid fem och hälften var ute.

Blev glatt överraskad idag när jag fick reda på att vi är lediga imorgon! Passar alldeles utmärkt då alla hästar ska gå fort och jag ska på studentskiva på kvällen i Sumpan. Härligt värre eller vadå liksom.

Igår läste jag klart The Last Song. Fy fan vad jag kommer sitta och storböla när vi ser filmen, haha. Men nu ska jag försöka skriva lite till, är jag riktigt på g kanske jag till och med kan bli färdig.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sarah

jag kommer också gråta :( ahha! vi kan böla tillsammans x)

2010-04-13 @ 20:58:41
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Tänker du missa Valla i morgon? Nä Garbos får vänta till fredag ;-)

2010-04-13 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0