båååååååålsta

Igår var det party hos Klara kan man säga! Vi var där redan vid två, tittade på travet och lite sådär. Sen efter några timmar började alla droppa in och till slut var vi 50 pers. Riktigt kul blev det framåt kvällningen med skoltitt, bål, melodifestivalen, dans och liveband!

Dog framför Motorsågsmasaken en stund och somnade till Anastacia. I know, två något olika filmer kanske, men spela roll. Somnade väl vid tre och runt halv åtta vaknade man av småungarna på nedevåningen och att man började få lite ont i ryggen eftersom vi sov på golvet.

Har segat hela dagen, satte inte på mig vanliga kläder förens vid tolv, haha! Skönt. Pizza hos Klara och sen åkte vi till stallet. Nu ska vi väl köra om en timme eller nåt tror jag. Jag har Houston. Gomtryckare på!


Behöver jag ens förklara? Hahah, fler bilder och filmer finns på fb!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0