derbykväll at my place

Sitter i soffan framför derbykvalen och försöker jobba in hästarna, men hittills går det inte bra. Galopp på Pitchen, en seg Ture som dalade genom fältet 600 kvar och Windshear räckte inte riktigt idag. Nu är det Nosen, Oracle, Chiten och Sharpness kvar. Tror inte jag glömt nån. Go Sharpi :)

Idag fixade vi stallet på morgonen, var i Bålsta och käkade plus glodde runt lite. Kom hem, red långsamt på lataste Houston och körde Image. Imorgon ska alla gå fort. Jag ska dock till frissan vid 10 i Enköping så jag åker nog bara förbi och hjälper till och släpper ut. Matilda skulle egentligen med men fick jobb. Sånt gråter man ju inte över :) Jag har för övrigt också anställning från och med första september.. :)


Houston igår.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0