fångarna på fortet

Ganska händelserik dag. Dock har alla börjat i skolan nu så man är lite mer lonely i stallet. Men jag gråter inte! Lotta kom vid halv 9 och kollade hästar, bl a Bob som hade bog som vanligt men det försvinner när vi tar bort överbenet i veckan. Mikaela och Ellen kom med fyra hästar och Mikaela stannade hela dagen och berättade massa skoj :)

Ove kom och skodde också, handlade lunch i Bålsta, tvättade, fixade Sharpi som åkte mot Jägers, fixade nytt vatten i alla hagar och var ute och gick med Pleading, eller ja, han gick med mig! Gubben.
Dagen gick fort och plötsligt hade jag landat i min soffa. Kollar på Fortet som alla andra typ haha, kultprogram! Och det är precis som förut fast han i tornet är gone.

I think I like it :)


Pleadis idag när vi lekte.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0