green lund

I måndags hängde jag som sagt på Grönan med Emily, Johanna och Sandra. Ytterst mysigt och jag mådde inte illa eftersom vi typ bara åkte allting en gång. Jag lyckades dock bränna femhundra spänn och det mesta gick till sånt man stoppar i munnen.. Vi stannade till stängning och tog båten som går till Slussen hem.









Snott all bilder från Johanna förutom den sista som jag tog på båten.

Idag är det Jubileumspokalen, men vi får se om jag åker in. Det beror på vädret och så, håller dessutom på att bli sjuk. Igår var jag på Valla hela dag på gamla sekis och sorterade alla elitloppsgrejer. Boring, men de tog bara några timmar så. Mådde skitdåligt när vi kom hem så jag hjälpte bara till att ta in hästarna och sen åkte jag hem, Hade feber på kvällen och mådde illa. Wierd.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0