i have one! :D

Igår var det party på g. Förade på Nivå, som vi inte gjort på hela sommaren (!) och skulle efter egentligen dra till Sommar. Men de som redan var där sa att de va dött så vi åkte hemåt mot MP haha! Det var lite konstig typ Afrikamusik, och vi dansade till Boten Anna, Markoolio och Rosa Helikopter, lite konstigt var det faktiskt, men jag hade askul!

Åkte till stallet strax innan 9 fast vi tydligen skulle ha sovmorgon.. Aja, mamma hämtade mig vid lunch och vi drog till Täby. Fick ju som sagt inte iPhonen via internet så vi tänkte gå dit och beställa en i butik. Och så fanns det fyra mobiler kvar! Dock med 32 gig istället för 16 så den kostade en lax mer.. Men det gör inget :) Micke kom i hundraåttio och köpte de två absolut sista mobilerna i hela Sverige till honom och Madde.

Leker med min nu, men simkortet som de ska så jag har ingen telefon ännu.. Den är så grym och jag är så nöjd.
När vi kom tillbaks till stallet körde jag lågsamt med Bob, som ser ut som en idiot i fötterna eftersom den ena fram gått sönder och vi plastat den. Den andra hoven är typ fem meter lång. Blir nog ingen barfotakörning på Valla på onsdag :( Men nu borde han blivit så pass säker i sig själv att han kan trava med skor.

XOXO, en glad iPhone 4-ägare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på Onsdag :)

Kalle kommer snart och rycker in med skohjälp! ;)

Puss

2010-08-01 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0