i hope you'll like me the way i'am

Min kära vän Matilda kom med en klok kommentar, och jag kan meddela att jag fortfarande hänger på samma sida.. ;) Det är farligt att ha facebook på mobilen med gratis surf..

Idag har det typ inte hänt något ovanligt. Stallet vid 9, kinalunch vid 12, körde långsamhästarna på bandet eftersom vår bana bokstavligen regnat bort de senaste dagarna. Borstade alla lerhögar och lärde Manstone's att gå in i duschen - ytterst läskigt när man är en sån liten kille som han faktiskt är!
Åkte till Skråmsta och kollade två märrar, Avida de Vie var dräkig och Digital Stamp får gå tom sitt första år som moder.

Jag tycker alla människor borde ha en blogg. Man kan lära känna en person väldigt enkelt genom en blogg. Kanske inte så djupt, men jag älskar såna där små detaljer som man får läsa sig till. Jag bjuder på en skön låt som jag knarkat idag. Så söt. Han som sjunger med.



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0