ibland känner man sig sämst

Oj. Jag har inte tagit mig tid att blogga om gårdagen eftersom den sög utav bara helvete. Jag missade starten med typ 89 mil och gjorde bort mig totalt. Men men, ibland måste man få vara en idiot också. Jag och Klara som gick på stallbacken och pratade om hur mycket vi hatade att göra fel. Hm. Bara att bryta ihop och komma igen.
Ska nog anmäla till Bollnäs nästa fredag, tror jag i alla fall. Om någon vill åka med mig i tre timmar :)

Idag gick hästarna fort. Jag körde Houston, som sprang bra för att vara han. Han är så söt och oförarlig trots att han skiter i att springa haha. Stannade ju i sin debut på Örpen men va ändå femma.. Mupp.

It's getting good :)

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0