it feels so right

Sitter i soffan och lyssnar på Miley. Ändra musiksmak är jag en hejare på, men henne kommer jag alltid älska. Japp så är det. Idag har jag varit i Bålsta (igen..) och varit på jakt efter schysta regnkläder. Hittade inget så det blir nog brizykläder. Yes :) Jag hade ingen körning dag så jag fixade bara mina.

Imorgon är det fredag mina vänner! Födelsedagsmiddag i stan för Nettan som fyllde år igår, kanske några andra planer mot kvällen, jag vet faktiskt inte riktigt ännu? På lördag är en Sundsvall, men jag stannar hemma. På söndag är det upp tidigt och jobba i Enköping åt Jenny.

Är det meningen att det ska känns så rätt? Vem vet, vem bryr sig? :)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0