jag hatar regn

Idag har det regnat. Inte kul med fortkörning. Men Houtson gick jättebra och jag hade nått i linorna i båda heaten. Det har aldrig hänt när jag har kört honom :) Var bara stallet en snabbis imorse innan jag drog till Enköping och klippte mig. 770 spänn för klippning och slingning, som dessutom blev bra, är jag mer än nöjd med. Dit ska jag fortsätta gå!

Åkte hem, hämtade mat på vägen, käkade och tog in hästarna i spöregnet. Satte oss i bilen och åkte och hämtade Mikaela i hennes nya skola så jag vet vart den ligger om jag ska hämta henne någon gång eller så. Hem, matade hästar, körde Houston. Höade, spolade leriga saker, fixade hästarna och gjorde linfrö. Mycket duktiga idag :) Dock blir det några att köra imorgon med. Tror jag lyckades övertala Mikaela att jag skulle få Sustainable idag också så då har jag fyra plus Bob. Tack :)

Sharpness var förresten dålig igår, snorrig när hon kom hem också. Inte kul alls.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0