bob e bäst

Igår var det löpkörning och julbord på Valla. Jag ryckte frampjucken på Bob som gick bra, vi fick aldrig nån lucka så det fanns inte så mycket att göra. Synd att vi inte hade framspår. Tappade en baksko gjorde han mitt i loppet också, så han han kom in med en haha! Jag stressade som en lite dåren till julbordet, åt fem köttbullar och massa godis, åkte hem efter en timme typ. Inte så spännande, vi fick sämsta bordet..

Idag har jag varit ledig, åkte in till stan vid elva och körde all in, gick typ på alla gator som finns, gick in i varenda affär med julmusik och julsaker, kollade på NK-skyltningen och hittade någon julklapp. Riktigt nice att vara själv faktiskt! Åkte hem med kvart över tre-tåget och nu sitter jag i sängen och lyssnar på MJ's nya skiva. Not so good.

Monster - Michael Jackson, 50 Cent

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0